maandag 21 februari 2011

GIDSBEURT ARTEFACT 2011

P.S. is een samenwerking tussen Herman Asselberghs en Fairuz, twee Belgische kunstenaars. Met dit kunstwerk willen ze de laptopcultuur in kaart brengen door de delen van de MacBook Pro uit te hangen en in zakjes te stoppen. Ook laten ze andere zaken van de laptopcultuur zien zoals interviews en filmpjes. Met het kunstwerk willen ze vooral aantonen dat we de laptop dagelijks gebruiken en eigenlijk niet eens beseffen wat er allemaal achter of zelfs inzit.




Voor spreken geef ik mezelf een 8. Het ging vrij vlot en ik gebruikte ook vrij goed algemeen Nederlands.


Voor inhoud geef ik mezelf een 7.5. Ik denk dat het vrij goed was maar ik vond het persoonlijk wat kort. Het kunstwerk was ook anders dan ik zelf had verwacht.


Mijn houding was iets minder. Ik was iets te verrast met wat er op me af was gekomen waardoor ik zenuwachtig werd in mijn voordracht. Daarmee dat ik waarschijnlijk ook weinig oogcontact hield. Daarom geef ik mezelf een 5.5.

1 opmerking:

  1. Ik moet toch eens in het Stuk geraken. Wat ik me afvroeg, nu ik je literatuurlijstje bekijk. Heb jij echt Le Clézio gelezen - in het Frans? Wat vond je ervan? Har det bra i Sverige och lycka till!

    BeantwoordenVerwijderen