dinsdag 5 april 2011

Mijn kerntalenten

Competitief en Actief
Ik ben een dynamische doorzetter en ik beschik over een grote portie prestatiedrang. Stilstaan is achteruitgaan.


Doelgericht-Actieve Team Player
Ik ben een doelgerichte teamplayer die graag samen met anderen tot een mooi resultaat komt.


Doorzettend en Actief, Gefocust
Ik ben een volhouder die gericht op zijn doel afgaat. Een job waar ik me goed wil voelen zal zeker fysieke uitdagingen moeten hebben.


Technisch-Pragmatisch Functioneel Creatief
Ik hou ervan problemen op te lossen en ik ben handig. De beste job voor mij is een waar ik mijn resultaat zelf kan zien.


Structuur/Systematiek/Tactiek/3D denken
Ik kan vlot hoofd- en bijzaken uit elkaar halen en eerst de grote lijnen uitwerken voor ik aan de details begin. Een leidinggevende job is iets voor mij.


Initiatiefnemend en Autonoom
Ik ben een initiatiefnemer en doet alles graag zelf. Ik voel me het best bij een job waar dit alles aan bod komt.

2 opmerkingen:

  1. Lauren,

    Jij bent een beetje de denker van de klas. Meestal ben je de stilste in de les, maar als er logisch nagedacht moet worden, dan ben je een van de eerste. Ik vind dan ook dat al deze talenten bij je passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lauren

    Dit hoofdstuk is bijna geschreven,
    over enkele weken begin je aan een nieuw deel van je leven. De bewuste keuze in studie, zal leiden tot een grote motivatie en prestatie.
    Ik wens veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen